Status zamówienia
Statusy zamówień
Nieobsłużone
Twoje zamówienie zostało złożone, jednak nie zostało opłacone.
Oczekujące na wpłatę
Oczekujemy na zaksięgowanie wpłaty.
Gotowe do wysłania
Zamówienie zostało przygotowane i oczekuje na odbiór przez kuriera. Na tym
etapie nie można już wprowadzać zmian.
Wysłane
Przesyłka została nadana. Zmiany w zamówieniu nie są już możliwe.
Anulowane
Zamówienie zostało anulowane z powodu braku wpłaty, rezygnacji lub niemożności
realizacji. Takie zamówienie nie może
zostać wznowione, a produkty pojawią się ponownie na stronie w ciągu 24 godzin.
Zwrot częściowy
Jeden lub więcej produktów z Twojego zamówienia zostało zwróconych i pomyślnie
zweryfikowanych przez nasz Dział
Zwrotów.
Zwrot całkowity
Wszystkie produkty z Twojego zamówienia zostały zwrócone i pomyślnie
zweryfikowane.


















