Wymiany i zwroty

Jak wymienić?
W celu wymiany towaru prosimy złożyć nowe zamówienie, a nieodpowiadający model odesłać (tak jak w sposobie ze zwrotem). Przyspieszy to cały proces i zapewni dostępność wybranego modelu.
Jak zwrócić?
Jak zwrócić?
W celu zwrotu towaru prosimy postępować według poniższego schematu:
![]() |
Zaloguj się i kliknij "Twoje konto" |
![]() |
Wejdź w "Zwroty towarów" i dodaj zwrot |
![]() |
Wypełnij wymagane pola postępując zgodnie z instrukcjami |
![]() |
Wydrukuj gotowy formularz lub skorzystaj z pustego formularza dostępnego poniżej |
![]() |
Zapakuj zwracane produkty |
Jeśli mają Państwo problem z elektronicznym zwrotem, prosimy skorzystać z gotowych formularzy:
Wersja PDF - Formularz zwrotu
Wersja JPG - Formularz zwrotu
Jeśli nie mają Państwo na czym wydrukować formularza można napisać odręcznie na kartce:
- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- nr konta i dane do przelewu klienta
Informujemy, że NIE PRZYJMUJEMY paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na podane
konto bankowe Klienta. Pieniądze zostaną zwrócone do 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
Wersja PDF - Formularz zwrotu
Wersja JPG - Formularz zwrotu
Jeśli nie mają Państwo na czym wydrukować formularza można napisać odręcznie na kartce:
- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- nr konta i dane do przelewu klienta
Informujemy, że NIE PRZYJMUJEMY paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na podane
konto bankowe Klienta. Pieniądze zostaną zwrócone do 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
BUTOSKLEP
ul. Warszawska 7
98-400 Wieruszów
ul. Warszawska 7
98-400 Wieruszów
TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY OCHRONIĆ GO PRZED
USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU.
KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT.
USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU.
KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT.