Wymiany i zwroty
1. Zaloguj się
2. Wybierz produkt
3. Przygotuj paczkę
4. Wyślij przesyłkę
5. Otrzymaj zwrot
ZWROT
Zasady zwrotu:
● na zwrot produktu masz 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania
przesyłki,
● produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach,
● zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych,
● zwrot środków pieniężnych zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki
otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które
wskazałeś),
● zwracane obuwie powinno być nowe, bez śladów użytkowania i
zabrudzeń.
Zwrot można zrealizować:
● online: za pomocą panelu Zwrotów;
zaloguj się na konto lub skorzystaj z linku w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, postępuj zgodnie ze wskazówkami,
● tradycyjnie:
uzupełnij formularz zwrotu, który był zawarty w przesyłce, spakuj produkty w oryginalne opakowania.
Koszt zwrotu:
● online: przy generowaniu zwrotu z poziomu konta na naszym sklepie, pobrana zostanie opłata w wysokości 9,83zł na etykietę zwrotną. Opłata zostanie odjęta od całkowitej kwoty do zwrotu,
● tradycyjnie: sam decydujesz w jakiej formie nadasz zwrot:sposób nadania jest dowolny Pamiętaj, że przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
Dodatkowe uwagi:
● o zatwierdzeniu zwrotu towaru oraz należności poinformujemy Cię osobnymi wiadomościami SMS lub e-mail,
● w przypadku całkowitego zwrotu zamówienia, razem z przelewem zwrotnym za odesłany towar, otrzymujesz również zwrot najtańszej formy doręczenia przesyłki w naszym sklepie, dostępnej podczas składania zamówienia. Jeżeli dla danego zamówienia dostawa była (lub mogła być) darmowa, zwrot kosztów przesyłki nie jest realizowany.
WYMIANA
Zasady wymiany:
● na wymianę produktu masz 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki,
● produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach,
● wymieniane obuwie powinno być nowe, bez śladów użytkowania i zabrudzeń,
● jeśli zdarzy się, że wyjątkowo otrzymasz produkt z wadą, masz zawsze możliwość wymiany – szczegóły w zakładce "Reklamacje",
● aby ułatwić i przyspieszyć wymianę, po prostu dokonaj zwrotu zamówionego towaru i złóż nowe zamówienie. Zarezerwujemy wówczas wybrane przez Ciebie produkty.
REKLAMACJA
Zasady reklamacji:
● sklep ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną(rękojmia),
● sklep odpowiada prawnie, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania Towaru Klientowi,
● jeżeli Towar otrzymany ma wadę, klient ma możliwość złożenia reklamacji,
● jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, klient otrzyma wiadomość zwrotną w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia dostarczenia paczki do naszego magazynu,
● w przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy Ci towar, wraz z uzasadnieniem naszej decyzji,
● najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie z bezpośredniego kontaktu z Obsługą Klienta.
Dodatkowe uwagi:
● wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki w naszym Dziale Reklamacji,
● jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zgodnie z prawem w pierwszej kolejności zasugerowana zostania naprawa lub nowy produkt.
Adres zwrotu/reklamacji:
BUTOSKLEP
ul. Ostrzeszowska 36
98-400 Wieruszów