Wysyłkawysyłamy zamówienie w ciągu 24h!
DostawaDarmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 150 zł
Zwrotmasz 14 dni na wymianę lub zwrot

Wymiany i zwroty

Wymiana
Jeśli buty okazały się za małe/za duże odeślij je do nas aby wymienić na inny rozmiar! Na dokonanie wymiany masz aż 14 dni. Pobierz i wypełnij:

Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza nic nie szkodzi, może również być to informacja napisana odręcznie (dane do wysyłki oraz jaki rozmiar/model mamy wysłać), po prostu zależy nam na tym, aby po otwarciu przesyłki od razu wymienić towar - tak by było szybciej! Forma odesłania butów do nas jest dowolna. Nasz adres:
BUTOSKLEP ul. Warszawska 7 98-400 Wieruszów
Pamiętaj jednak, że wymiana możliwa jest tylko kiedy odsyłane buty są nowe i nie posiadają najmniejszych śladów użytkowania, powinny być w oryginalnym i nie uszkodzonym opakowaniu. Jeśli posiadasz paragon, prosimy o załączenie go. Nie przyklejaj taśmy bezpośrednio do kartonu, tak by nie zostało ono zniszczone.
W przeciągu kilku dni otrzymasz nowe buty!

Koszt ponownego odesłania przesyłki do Państwa to jedynie 5 zł niezależnie od wybranej formy dostawy. Opłatę na ponowną wysyłkę prosimy zamieścić w odsyłanej przesyłce lub wpłacić na nasze konto:
BUTOSKLEP PKO Inteligo: 24 1020 5558 0000 8002 3056 6450
 
Zwrot
Jeśli chcesz zwrócić zakupione obuwie masz na to aż 14 dni! Po prostu spakuj buty i odeślij je do nas. Wydrukuj i wypełnij:

Jeśli jednak nie masz możliwości wydrukowania formularza, nic nie szkodzi. Prosimy o załączenie w przesyłce pisemnego odstąpienia od zakupu, zawierającego datę zakupu, dane klienta, numer konta do zwrotu należności oraz podpis klienta. Bardzo prosimy aby w środku była załączona informacja o zwrocie, ponieważ często zdarza się, że etykiety są nieczytelne i lokalizacja przesyłki jest przez nas niemożliwa. Pamiętaj jednak, że zwrot możliwy jest tylko kiedy odsyłane buty są nowe i nie posiadają najmniejszych śladów użytkowania, powinny być w oryginalnym i nie uszkodzonym opakowaniu. Jeśli posiadasz paragon, prosimy o załączenie go. Nie przyklejaj taśmy bezpośrednio do kartonu, tak by nie zostało ono zniszczone.
Zwrot wpłaty otrzymasz na podane konto jak najszybciej będzie to możliwe, nie dłużej jednak jak 14 dni. Nie wysyłaj przesyłki za pobraniem, nie zostanie ona odebrana.
Jeśli zakupu dokonałeś przez Allegro wybierając formę dostawy Paczkomaty Allegro Inpost, możesz dokonać darmowego zwrotu, poniżej szczegółowa instrukcja wygenerowania kodu do zwrotu przesyłki:
Reklamacje
Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić poprzez pocztę elektroniczną wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
FORMULARZ REKLAMACYJNY

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez Konsumenta.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Konsumenta, Sprzedawca doprowadza towar do stanu zgodnego z umową sprzedaży poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę towaru na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby Konsumenta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z treścią żądania Konsumenta, obniży cenę lub zwróci pełną należność za reklamowany towar wraz z dodatkowymi kosztami poniesionymi przez Kupującego, w tym kosztami transportu.

Reklamacji nie podlegają:

a) odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia,
b) naturalne zużywanie się obuwia,
c) uszkodzenia mechaniczne,
d) uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego używania obuwia oraz nieodpowiedniej konserwacji,
e) elementy ozdobne np. paski, guziki, gumki,
f) różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel