Wysyłkawysyłamy zamówienie w ciągu 24h!
DostawaDarmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 150 zł
Zwrotmasz 14 dni na wymianę lub zwrot

Wymiany i zwroty

arrows1
TO NIC TRUDNEGO!


ZWROT (odstąpienie od umowy)
_____________________________________________________________
Otrzymałeś przesyłkę, ale zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Możesz go zwrócić! W trosce o naszych Klientów udostępniamy możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.



Sposób 1. Wystarczy zalogować się do swojego konta i kliknąć w zakładkę : Zwroty towarów > Dodaj zwrot, a następnie wykonać czynności zgodnie ze wskazówkami na stronie. Zostanie wygenerowany automatycznie formularz zwrotu, który należy dołączyć do odsyłanej paczki. Przesyłkę można dostarczyć korzystając ze sprytnego zwrotu Poczty Polskiej (koszt takiej przesyłki to tylko 9,50 zł, zostanie on odliczony od kwoty zwracanej klientowi), wystarczy wtedy nakleić na przesyłkę etykietę, która znajduje się na końcu wygenerowanego dokumentu zwrotu i dostarczyć ją do wybranej placówki Poczty Polskiej, przesyłkę można również odesłać na własny koszt pocztą lub kurierem lub też dostarczyć osobiście do sklepu stacjonarnego. Więcej o informacji o sprytnym zwrocie znajdziesz w dalszej części strony.



W przypadku braku możliwości wydrukowania dokumentu zwrotu wraz z etykietą, prosimy o zamieszczenie formularza zwrotu napisanego odręcznie. Wzór naszego formularza można pobrać klikając FORMULARZ ZWROTU. Sprytny zwrot bez wydrukowanej etykiety nie będzie wówczas możliwy.



Jeśli nie masz konta w naszym sklepie lub dokonałeś zakupu poprzez serwis aukcyjny, zwrot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt za pośrednictwem poczty polskiej lub kuriera na adres: BUTOSKLEP ul. Warszawska 7, 98-400 Wieruszów, z wypełnionym i załączonym w przesyłce formularzem zwrotu. Wzór naszego formularza można pobrać klikając FORMULARZ ZWROTU.

PAMIĘTAJ! Niezależnie czy posiadasz konto w naszym sklepie czy też nie, zwracany towar nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania. Dlatego prosimy o zachowanie ostrożności podczas przymierzania obuwia. Powinien posiadać oryginalne metki oraz karton. Każdą niezgodność z opisem lub uszkodzenie prosimy niezwłocznie zgłosić obsłudze sklepu, po otrzymaniu przesyłki. Możesz dokonać zwrotu całości zamówienia lub jego części. Przesyłka powinna być odpowiednio spakowana oraz zabezpieczona (pudełko prosimy zapakować np. w papier, a dopiero następnie zakleić taśmą). Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem.
Zwroty należności zwracane są na konto możliwie najszybciej, nie dłużej jednak jak 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez nas przesyłki. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.




WYMIANA
_____________________________________________________________
Otrzymałeś przesyłkę, ale rozmiar lub model nie odpowiada? Nie chcesz go zwracać, a jedynie zamienić na inny? W trosce o naszych Klientów udostępniamy możliwość wymiany zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Wymieniany towar nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności podczas przymierzania obuwia, powinien posiadać oryginalny karton i metki. Każdą niezgodność z opisem lub uszkodzenie prosimy niezwłocznie zgłosić obsłudze sklepu, po otrzymaniu przesyłki. Możesz dokonać wymiany całości zamówienia lub jego części. Przesyłka powinna być odpowiednio spakowana oraz zabezpieczona (pudełko prosimy zapakować np. w papier, a dopiero następnie zakleić taśmą).




Sposób 1.
 Aby wymienić obuwie, złóż nowe zamówienie, a wymieniany produkt odeślij do naszej firmy w ramach zwrotu (postępuj według instrukcji zwrotów). 


Sposób 2. Droższy, jednak wygodniejszy dla klienta. Proponujemy wymianę kurierem GLS. W celu przyspieszenia wymiany prosimy o kontakt mailowy, w którym prosimy o podanie numeru zamówienia, aktualny adres odbioru przesyłki oraz model i rozmiar butów, które chcą Państwo otrzymać. Kurier przyjedzie do Państwa z nową parą, jednocześnie odbierze obuwie na zwrot. Prosimy o przygotowanie i zapakowanie przesyłki. Etykietę zwrotną naklei kurier. Opłata za wymianę kurierem wynosi 26,00 zł (13,00 zł dostawa + 13,00 zł zwrot) płatność pobierze również kurier podczas doręczenia przesyłki.



Sposób 1. Aby wymienić obuwie, odeślij do naszej firmy przesyłkę z załączonym i wypełnionym formularzem WYMIANY (możesz go pobrać klikając TUTAJ). Opłatę na ponowną przesyłkę prosimy uiścić na nasze konto bankowe: 24 1020 5558 0000 8002 3056 6450, BUTOSKLEP ul. Warszawska 7, 98-400 Wieruszów w wysokości 9,50 zł Paczkomat lub 12,00 zł Kurier.

Sposób 2. Droższy, jednak wygodniejszy dla klienta. Proponujemy wymianę kurierem GLS. W celu przyspieszenia wymiany prosimy o kontakt mailowy, w którym prosimy o podanie numeru zamówienia, aktualny adres odbioru przesyłki oraz model i rozmiar butów, które chcą Państwo otrzymać. Kurier przyjedzie do Państwa z nową parą, jednocześnie odbierze obuwie na zwrot. Prosimy o przygotowanie i zapakowanie przesyłki. Etykietę zwrotną naklei kurier. Opłata za wymianę kurierem wynosi 26,00 zł (13,00 zł dostawa + 13,00 zł zwrot) płatność pobierze również kurier podczas doręczenia przesyłki.



REKLAMACJA
_____________________________________________________________
1. Pamiętaj, że w przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego przysługuje Ci prawo do reklamacji. W przypadku stwierdzenia wady, prosimy o wypełnienie i załączenie do pudełka z butami formularza reklamacyjnego, nasz wzór formularza możesz pobrać klikając: FORMULARZ REKLAMACYJNY. Zaznacz na nim, że reklamujesz obuwie oraz wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą). Reklamowane obuwie powinno być dokładnie wyczyszczone.

2.
W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
mailowo na adres kontakt@butosklep.pl. Nasi konsultanci udzielą Ci instrukcji w jaki sposób odesłać reklamowane obuwie.

3. W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. W przypadku braku towaru na wymianę zwrócimy Ci należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe (w ciągu 7 dni roboczych od momentu rozpatrzenia reklamacji). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na kartę płatniczą, jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia.

Uwaga! Reklamacji nie podlegają:

- części wymienne obuwia tj. fleki lub wierzchniki,
- starte lub przetarte spody obuwia,
- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),
- niedopasowanie obuwia do stopy,
- urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby (kokardki, guziczki, klamerki),
- uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne,
- naturalne zużycie obuwia,
- wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia),
- farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub nadmiernego przemoczenia obuwia,
- wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi,
- wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce,
- plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych,
- zapach obuwia.




COŚ WIĘCEJ O SPRYTNYCH ZWROTACH
_____________________________________________________________
Kupione u nas towary zwrócisz łatwo i tanio na każdej Poczcie. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Poczty Polskiej kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę. Wybraliśmy Pocztę Polską, jako naszego zaufanego partnera dla przesyłek zwrotnych, ze względu na to, iż jest to największy operator pocztowy działający na polskim rynku z 455-letnią tradycją, posiadający ponad 7500 placówek, filii oraz agencji pocztowych. Dzięki naszej współpracy nie musisz więc czekać na kuriera. Wystarczy, że wydrukujesz automatycznie wygenerowane dokumenty i np. w drodze do pracy zostawisz przesyłkę w dogodnej dla Ciebie siedzibie Poczty Polskiej.

Korzyści jakie odnosisz dzięki narzędziu do zwrotów w naszym sklepie: Łatwo Dodawanie zwrotu zostało sprowadzone do sześciu prostych kroków stanowiących kreator zwrotu. Kreator automatycznie wygeneruje dla Ciebie etykietę, którą musisz jedynie wydrukować. Dzięki temu nie tracisz czasu na ręczne wypełnianie żadnych dokumentów! Szybko i bezproblemowo Dzięki automatyzacji procesu oszczędzasz czas i nerwy, nie musisz nigdzie dzwonić, ani z nikim negocjować warunków zwrotu. Wygodnie Dokument zwrotu wraz z etykietami na paczkę wygenerujesz w kreatorze zwrotów. Po przygotowaniu paczki nie musisz czekać na kuriera. Zabierasz ją ze sobą w drodze do pracy lub szkoły i zostawiasz w dowolnej placówce Poczty Polskiej. Tanio Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 9,50 zł przy czym nie musisz jej płacić na poczcie - zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy Tobie za odesłany towar. Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji. Wszystkie zwracane przesyłki są ubezpieczone do wartości 1000zł.

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?
1. Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.
2. W kolejnych krokach wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze. 3. Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu.
4. Włóż oryginalnie zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do opakowania przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej.
5. Udaj się do dowolnej placówki Poczty Polskiej gdzie przekażesz pracownikowi poczty paczkę wraz ze stroną z etykietami.
Pamiętaj, że gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów 60 cm x 50 cm x 35 cm oraz wagi 30 kg.
6. Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy max w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. Z reguły trwa to jednak krócej.

Do pobrania:
1. FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY.pdf
2. FORMULARZ REKLAMACYJNY.pdf

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel