3+ mln
3+ mlnwysłanych paczek
1,1 mln
1,1 mlnklientów
300 tys
300 tysobserwujących
30 dni
30 dnina zwrot
od 250 zł
od 250 złdostawa gratis!
Wybierz kraj i język
België
België
България
България
Česká Republika
Česká Republika
Deutschland
Deutschland
España
España
France
France
Ελλάδα
Ελλάδα
Hrvatska
Hrvatska
Magyarország
Magyarország
Italia
Italia
Lietuva
Lietuva
Latvija
Latvija
Nederland
Nederland
Polska
Polska
România
România
Slovensko
Slovensko
Slovenija
Slovenija
NederlandsFrançaisDeutschEnglish
българскиEnglish
ČeštinaSlovenčina
ČeštinaSlovenčina
DeutschEnglish
EspañolEnglish
FrançaisEnglish
ΕλληνικάEnglish
HrvatskiEnglish
MagyarEnglish
ItalianoEnglish
LietuviųEnglish
LatviskiEnglish
NederlandsEnglish
PolskiEnglish
RomânăEnglish
SlovenščinaEnglish
Wybierz kraj i język
DARMOWA DOSTAWA OD 250 ZŁ
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Wymiany i zwroty

Zwroty i reklamacje

Prosty proces zwrotu w 5 krokach

Zwrot zakupów jest łatwy i bezproblemowy. Masz 30 dni na zwrot nieużywanego produktu, a my zajmiemy się resztą. Sprawdź poniżej jak to zrobić.

1

Zaloguj się

Użyj swojego konta do zalogowania

2

Wybierz produkt

Wskaż przedmiot do zwrotu

3

Zapakuj go

Zabezpiecz produkt do wysyłki

4

Wyślij

Nadaj paczkę do nas

5

Otrzymaj środki

Zwrot na Twoje konto

Zasady zwrotów

  • Na zwrot produktu masz 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
  • Produkty należy zwrócić w ich oryginalnych opakowaniach.
  • Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych.
  • Zwrot środków zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które wskazałeś).
  • Zwracane obuwie powinno być nowe, bez śladów użytkowania i zabrudzeń.

Opcje zwrotu

Zwrot online

Koszt: 9.83 PLN za etykietę zwrotną (kwota będzie odjęta od zwrotu)

Tradycyjny zwrot

Użyj swojej ulubionej metody wysyłki

Zasady reklamacji

  • Masz 2 lata od wydania produktu na stwierdzenie istnienia w nim wady
  • Składając reklamację, wskaż jedno z poniższych żądań: - Naprawa - Wymiana Gdy Twoje żądanie nie odniosło pożądanego skutku lub brak zgodności towaru z umową jest istotny, możesz zażądać: - Obniżenia ceny (wskaż o jaką kwotę) - Zwrotu ceny (odstąpienie od umowy)
  • Sprzedawca może odmówić Ci zwrotu ceny, jeżeli wykaże, że stwierdzony brak zgodności z umową jest nieistotny
  • Sprzedawca udzieli odpowiedzi na Twoją reklamację w terminie: - 14 dni od dnia otrzymania Twojej reklamacji
  • Podstawą prawną jest ustawa z dn. 30.05.2014r. - o prawach konsumenta (art 43a i nast.)

Zgłoś reklamacje

Skontaktuj się z obsługą klienta w celu ustalenia szczegółów

Adres do zwrotów/reklamacji

BUTOSKLEP
ul. Ostrzeszowska 36
98-400 Wieruszów

Prawdziwe opinie klientów
4.9 / 5.0 39358 opinii
pixel