Wysyłka

arrows1

KOSZTY I FORMY DOSTAWY

Truck1

_______________________________________________________ Zapewniamy naszym klientom wiele możliwości dostawy zamówienia:

Check1 KURIER INPOST
Zamówienie poniżej 150 zł - koszt 12 zł
Zamówienie powyżej 150 zł - koszt 0 zł

Check1 KURIER INPOST - PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
Zamówienie poniżej 150 zł - koszt 16 zł
Zamówienie powyżej 150 zł - koszt 0 zł

Check1 PACZKOMATY INPOST - PRZEDPŁATA
(Mapa wszystkich punktów: LINK)
Zamówienie poniżej 150 zł - koszt 11 zł
Zamówienie powyżej 150 zł - koszt 0 zł

Check1 PACZKOMATY INPOST - POBRANIE
(Mapa wszystkich punktów: LINK)
Zamówienie poniżej 150 zł - koszt 14 zł
Zamówienie powyżej 150 zł - koszt 0 zł

Check1 KURIER POCZTEX48 - ODBIÓR W PUNKCIE
(odbiór zamówienia w Placówce Poczty Polskiej, Kiosku RUCH, stacji ORLEN lub Żabce)
Zamówienie poniżej 150 zł - koszt 10 zł
Zamówienie powyżej 150 zł - koszt 0 zł

Check1 KURIER POCZTEX48 - ODBIÓR W PUNKCIE - PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
(odbiór zamówienia w Urzędzie Pocztowym)
Zamówienie poniżej 150 zł - koszt 14 zł
Zamówienie powyżej 150 zł - koszt 0 zł

Check1 ODBIÓR OSOBISTY W NASZYM SKLEPIE
Godziny otwarcia Pon-Pt 9:00-17:00, Sob 9:00-13:00
(adres sklepu: 98-400 Wieruszów, ul. Warszawska 7)
Zamówienie poniżej 150 zł - koszt 0 zł
Zamówienie powyżej 150 zł - koszt 0 zł

UWAGA! Niezależnie od ilości zamówionych par, koszt przesyłki jest jeden :)

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE
Przesyłki międzynarodowe realizujemy za pośrednictwem firmy GLS lub Poczty Polskiej,
jedynie po wpłacie na konto.
Szczegółowy cennik dostaw znajduje się tutaj: CENNIK
_______________________________________________________ Najczęściej zadawane pytania dotyczące dostawy:

Czy mogę wybrać dowolną metodę dostawy dla każdego towaru?
W przypadku dostawy kurierem Inpost, Pocztex i odbioru osobistego nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru. Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do paczkomatów.
Największy BOX w Paczkomacie mieści maksymalnie 3-4 pary obuwia.

Informacja: lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana.
Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria.
Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.

W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00.
Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego kuriera.
Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu,
paczkę możesz odebrać o dowolnej porze. Odbiór w punkcie uzależniony jest od godzin otwarcia danego punktu.


Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
W przypadku wyboru Paczkomatu lub odbioru w punkcie zostaną Państwo poinformowani
SMSem i mailem w momencie,
gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa punktu.

Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem! W razie uszkodzenia podczas transportu
prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu
szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Najprościej skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską i podać numer przesyłki:
Inpost: https://twoj.inpost.pl/pl/kontakt/skontaktuj-sie-z-nami
Poczta: https://www.poczta-polska.pl/kontakt/
GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
IdoSell Trusted Reviews
4.84 / 5.00 18384 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2023-02-20
Great product and services!
2022-11-14
Easy, fast, high quality…
pixel