Wysyłka

arrows1

KOSZTY I FORMY DOSTAWY

Truck1

_______________________________________________________ Zapewniamy naszym klientom wiele możliwości dostawy zamówienia:

Check1 KURIER INPOST
Zamówienie poniżej 150 zł - koszt 12 zł
Zamówienie powyżej 150 zł - koszt 0 zł

Check1 KURIER INPOST - PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
Zamówienie poniżej 150 zł - koszt 16 zł
Zamówienie powyżej 150 zł - koszt 0 zł

Check1 PACZKOMATY INPOST - PRZEDPŁATA
(Mapa wszystkich punktów: LINK)
Zamówienie poniżej 150 zł - koszt 11 zł
Zamówienie powyżej 150 zł - koszt 0 zł

Check1 PACZKOMATY INPOST - POBRANIE
(Mapa wszystkich punktów: LINK)
Zamówienie poniżej 150 zł - koszt 14 zł
Zamówienie powyżej 150 zł - koszt 0 zł

Check1 KURIER POCZTEX48 - ODBIÓR W PUNKCIE
(odbiór zamówienia w Placówce Poczty Polskiej, Kiosku RUCH, stacji ORLEN lub Żabce)
Zamówienie poniżej 150 zł - koszt 10 zł
Zamówienie powyżej 150 zł - koszt 0 zł

Check1 KURIER POCZTEX48 - ODBIÓR W PUNKCIE - PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
(odbiór zamówienia w Urzędzie Pocztowym)
Zamówienie poniżej 150 zł - koszt 14 zł
Zamówienie powyżej 150 zł - koszt 0 zł

Check1 ODBIÓR OSOBISTY W NASZYM SKLEPIE
Godziny otwarcia Pon-Pt 9:00-17:00, Sob 9:00-13:00
(adres sklepu: 98-400 Wieruszów, ul. Warszawska 7)
Zamówienie poniżej 150 zł - koszt 0 zł
Zamówienie powyżej 150 zł - koszt 0 zł

UWAGA! Niezależnie od ilości zamówionych par, koszt przesyłki jest jeden :)

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE
Przesyłki międzynarodowe realizujemy za pośrednictwem firmy GLS lub Poczty Polskiej,
jedynie po wpłacie na konto.
Szczegółowy cennik dostaw znajduje się tutaj: CENNIK
_______________________________________________________ Najczęściej zadawane pytania dotyczące dostawy:

Czy mogę wybrać dowolną metodę dostawy dla każdego towaru?
W przypadku dostawy kurierem Inpost, Pocztex i odbioru osobistego nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru. Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do paczkomatów.
Największy BOX w Paczkomacie mieści maksymalnie 3-4 pary obuwia.

Informacja: lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana.
Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria.
Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.

W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00.
Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego kuriera.
Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu,
paczkę możesz odebrać o dowolnej porze. Odbiór w punkcie uzależniony jest od godzin otwarcia danego punktu.


Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
W przypadku wyboru Paczkomatu lub odbioru w punkcie zostaną Państwo poinformowani
SMSem i mailem w momencie,
gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa punktu.

Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem! W razie uszkodzenia podczas transportu
prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu
szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Najprościej skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską i podać numer przesyłki:
Inpost: https://twoj.inpost.pl/pl/kontakt/skontaktuj-sie-z-nami
Poczta: https://www.poczta-polska.pl/kontakt/
GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel