ZWROT TOWARU
Jak zwrócić buty na Butosklep.pl?
Masz 30 dni na zwrot produktu. Zwrot można zrealizować online za pomocą panelu zwrotów oraz tradycyjnie wypełniając formularz zawarty w przesyłce. Produkt należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu. Zwracane obuwie powinno być nowe, bez śladów użytkowania i zabrudzeń.
Ile mam czasu na zwrot towaru?
Na zwrot towaru masz 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
Kiedy dostanę zwrot pieniędzy?
Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych. Zwrot środków pieniężnych zostaje zrealizowany w taki sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie. W przypadku płatności za pobraniem pieniądze zostaną zwrócone na koto podane w formularzu zwrotu.
WYMIANA
W jaki sposób dokonać wymiany towaru?
Aby ułatwić i przyspieszyć wymianę, dokonaj zwrotu zamówionego towaru i złóż nowe zamówienie. Zarezerwujemy wówczas wybrane przez Ciebie produkty. Produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach. Wymieniane obuwie powinno być nowe, bez śladów użytkowania i zabrudzeń.
Ile mam czasu na wymianę obuwia?
Na wymianę produktu masz 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
REKLAMACJE
Jak mogę złożyć reklamację?
Najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie z bezpośredniego kontaktu z Obsługą Klienta telefonicznie lub mailowo. Telefon: 22 100 40 89 Adres e-mail: sklep@butosklep.pl
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Co zrobić w przypadku przerwania płatności?
Otwórz mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia i kliknij link prowadzący do płatności. Jeśli problem znowu się powtórzył, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Średni czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze.