Darmowa dostawa od 250 zł
30 dni na zwrot
Szybka wysyłka
PayPo - Zapłać za 30 dni
Wybierz kraj i język
België
België
България
България
Česká Republika
Česká Republika
Deutschland
Deutschland
España
España
France
France
Ελλάδα
Ελλάδα
Hrvatska
Hrvatska
Magyarország
Magyarország
Italia
Italia
Lietuva
Lietuva
Latvija
Latvija
Nederland
Nederland
Polska
Polska
România
România
Slovensko
Slovensko
Slovenija
Slovenija
NederlandsFrançaisDeutschEnglish
българскиEnglish
ČeštinaSlovenčina
ČeštinaSlovenčina
DeutschEnglish
EspañolEnglish
FrançaisEnglish
ΕλληνικάEnglish
HrvatskiEnglish
MagyarEnglish
ItalianoEnglish
LietuviųEnglish
LatviskiEnglish
NederlandsEnglish
PolskiEnglish
RomânăEnglish
SlovenščinaEnglish
Wybierz kraj i język
DARMOWA DOSTAWA OD 250 ZŁ
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Ilość znalezionych towarówIlość towarów:

ZWROT TOWARU

Jak zwrócić buty na Butosklep.pl?

 Masz 30 dni na zwrot produktu. Zwrot można zrealizować online za pomocą panelu zwrotów oraz tradycyjnie wypełniając formularz zawarty w przesyłce. Produkt należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu. Zwracane obuwie powinno być nowe, bez śladów użytkowania i zabrudzeń.

Ile mam czasu na zwrot towaru?

Na zwrot towaru masz 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki. 

Kiedy dostanę zwrot pieniędzy?

Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych. Zwrot środków pieniężnych zostaje zrealizowany w taki sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie. W przypadku płatności za pobraniem pieniądze zostaną zwrócone na koto podane w formularzu zwrotu.

WYMIANA

W jaki sposób dokonać wymiany towaru?

Aby ułatwić i przyspieszyć wymianę, dokonaj zwrotu zamówionego towaru i złóż nowe zamówienie. Zarezerwujemy wówczas wybrane przez Ciebie produkty. Produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach. Wymieniane obuwie powinno być nowe, bez śladów użytkowania i zabrudzeń.

Ile mam czasu na wymianę obuwia?

Na wymianę produktu masz 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

REKLAMACJE

Jak mogę złożyć reklamację?

Najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie z bezpośredniego kontaktu z Obsługą Klienta telefonicznie lub mailowo. Telefon: 22 100 40 89 Adres e-mail: sklep@butosklep.pl

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Co zrobić w przypadku przerwania płatności?

Otwórz mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia i kliknij link prowadzący do płatności. Jeśli problem znowu się powtórzył, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta.

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Średni czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze. 

Zaufane Opinie IdoSell
4.86 / 5.00 30281 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-05-24
Towar zgodny z opisem i szybka dostawa. Polecam tego sprzedawcę.
2024-05-24
Świetna obsługa, szczegółowa informacja o etapach realizacji zamówienia.
pixel